Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2010 15:12 - Машина на времето
Автор: giminibilibob Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2332 Коментари: 5 Гласове:
6



Преди да се впуснете в мечти за незнайното бъдеще, когато ще бъде изобретена машина на времето, добре помислете дали нямате такава в настоящия момент, в джоба си. Може би в него има ябълка, чийто вкус ще ви върне в детството на село или в нощното ви шкафче забутано лежи шишенце стар парфюм, който отдавна не използвате, но само лек полъх от неговият аромат ще ви припомни студентските ви години... Вкусовете, ароматите, музиката ...не са ли те най-безупречната машина на времето. За миг светът се променя, точно като в някой научно фантастичен филм. Споменът идва за кратко обвит в мъгла от пастелни тонове. Спомен по-скоро за усещанията и чувствата, които сте изпитвали някога, отколкото за определени случки. За какво ви напомня мирисът на окосена трева или на чимшир, вкусът на бухтичките или на захарното петле, или онази мелодия идваща от радиото, която сякаш от векове не сте слушали?

Един филм също може да има подобна сила. „Невероятната съдба на Амели Пулен” например винаги ще ме връща към чувството, което изпитах, когато го гледах за първи път. Беше все едно някой се беше разходил през душата ми, беше откраднал това онова от мислите и странностите ми и беше направил филм. Толкова близък го почувствах. Тогава  се роди голямата ми племенница, в един не толкова зимен и летящ февруари. Всеки път когато гледам „Амели Пулен” сякаш съм в машината на времето и се връщам към онова особено, вълшебно време.

Вярно е, че така можем да се връщаме само назад, към миналото. Машината на времето, която може да ни отведе в бъдещето се нарича фантазия. Честно казано, обаче предпочитам да не пътувам натам, защото основното предимство на бъдещето в нашия живот е талантът му да изненадва.

За точка на това пътешествие във времето ви споделям тази мелодия. Винаги, когато я слушам съм на 18, лежа на леглото в спалнята и гледам слънчевите зайчета, които играят на воля по тавана. Топло е, уютно и сигурно....




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Много обичам да идвам при теб. . . И ...
09.02.2010 15:20
Много обичам да идвам при теб...И знаеш ли какво чувствам?! Сякаш попадам във вълшебството на прожектора...Онзи, който примигва, когато ни е студено на душата, но когато загрее ,в пълният му блясък е незаменимо начало.. Магия е ..Мисли,недовършени, емоции все още недокоснати, а пламъчета в очите ,искрят в света на въображението.Не съм гледала този филм, но ми припомни , че трябва да го направя..Отдавна се каня..А магията на лентата ме кара да чувствам и невъзможното,израз на преклонение към голямото и непредходно изкуство..Поздрави и усмивки от един твой фен, сега и за в бъдеще:))))
цитирай
2. giminibilibob - Безкрайно благодаря!
09.02.2010 15:31
Благодаря за прекрасните думи! Гордея се, че си мой фен и искренно ти завиждам, че ти предстои да гледаш Амели Пулен за първи път. Хубав ден и слънчеви усмивки и от мен!
цитирай
3. miaa - Слънчев ден и за теб!
09.02.2010 15:39
Слънчев ден и за теб!
цитирай
4. deepimpact - Вчера го гледах за първи път. Все се ...
30.07.2011 22:32
Вчера го гледах за първи път. Все се каня, но слабостта ми към американското кино все превъзхожда европейското. Та какво ми се случи - тъй като съм накрая на света, не мога да тегля филми и изтървах от доста високо харда на компютъра и той отказа да тръгне, се озовах само с този филм. Казах си, това е знак, трябва да го гледам. Разходката из моята душа е доста подобна. Мразя когато ми се отпечата възглавницата или когато някой не гледа пътя докато шофира. Обичам да пукам балончета, звукът от свеши които се чукват една вдруга, големите чаши за червено вино, коричката на крем-карамела... и да не продължавам, списъка е дълъг (слава Богу) :)))))
цитирай
5. giminibilibob - Благодаря ти,
31.07.2011 19:32
че сподели част от списъка си с мен! Да, наистина слава Богу, че списъка е дълъг! И моят не е кратък, но напоследък започнах много по-рядко да обръщам внимание на тези дребно-огромни чудеса и това ме плаши. Надявам се да е временно. Прегръдки и все повече да се удължава списъка ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: giminibilibob
Категория: Изкуство
Прочетен: 679553
Постинги: 60
Коментари: 753
Гласове: 2192
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031